Helgen

Underbar helg! Jobbade tills klockan fem i Fredags och direkt när jag slutade åkte jag hem, packade om väskan och åkte ut till Bäck. Madde och Tobbe grejade med stugan och när dom var klara för maten vart det grillat käk med Maddes föräldrar (inte för min del dock för jag hade precis ätit lunch på jobbet). Marcus kom ut på kvällen och vi satt på verandan och mös. Hur det hur trevligt som helst. På kvällen åkte jag in till stan med Marcus. Väl hemma var jag rastlös som faan så jag städade hela lägenheten! Skönt som fan dagen efter kan jag säga! :) I Lördags var jag uppe på stan en sväng och sen på kvällen mötte jag upp Jonna, Ida och Elin. Vi satt på Liquid och sen satte vi oss på Frimis uteservering. Det regnade, blixtrade och åskade som faan men vi hade tak över våra huvuden och filtar så det var ingen fara. Jasse och Madde dök upp senare och vi spenderade kvällen på Frimis. Musiken var äckligt hög i Lördags och vid ettiden pallade jag inte mer så jag cyklade i regnet hem till Micke och Pontus. Satt och snackade skit och lyssnade på musik med dom tills klockan var tre på natten och då cyklade jag hem i spöregnet och tvärdäckade. Idag är det Söndag och jag har varit på stan med Jonna, Ida och Elin samt Ida och Elins familj. Det blev en fika på Bara vara och efter det tränade jag på Friskis och svettis. Skönt värre! På vägen hem stannade jag till hos Jasse, hjälpte henne med lite saker och sen satte vi oss på City pizza och käkade. Nu har jag precis kommit hem till Jasse från Liquid där jag satt en stund med Jonna, Elin och Ida. Ska kanske iväg och spela minigolf senare, we will see! Har tyvärr inget internet i lägenheten för tillfället så det dröjer med bilder :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0