Tisdag, Onsdag

Igår morse vaknade jag i relativt god tid, gick upp, åt frukost, duschade och sen plockade Tommie upp mig. Vi åkte ut till mina päron i Gällersta där vi hämtade en spegel, fick lite käk och pratade lite. Vi åkte sen till stället där jag skulle fota Tommie. Ca fem olika outfits och ca 1000 bilder senare var vi klara och jag kände mig nöjd som fan! Vi åkte då till Marieberg en snabbis och jag köpte ett par Lee hängseljeans från "Kennedis". Värt som fan! Tommie släppte sen av mig hemma och jag packade ihop mina prylar och drog ut til Bäck. Jag softade med Madde, Malin, Tonbbe, Kenneth och Emilia. Vi kollade på film och efter ett par timmar åkte jag in till stan, plockade upp Jonna och väl hemma fixade jag mig fort som faan och så drog vi till Satin. Soft kväll som vanligt och väl hemma städade jag upp mig kaos rum och däckade.

Imorse åkte jag ut till Ekeby/Almby till min kusin Pierre, hans fruga Linn och deras kids Tintin och Tilda. Vi har softat i solen, lekt med ungarna, min kusin Anna-Maria kom ut och så vart vi bjudna på god lunch bestående av plättar. Mm, mm, mm! Nu är jag hemma hos Jasse, vi har legat ute i solen och pressat i ett par timmar och Madde kommer snart hit. Senare ska vi hem och fixade iordning oss, möta upp några vänner, sätta oss i en park, hänga och ikväll dra ut. Igen! Haha, måste ju passa på när man är ledig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0