Första lediga dagen på 14 dagar

I Fredags efter jobbet kom Pablo och plockade upp mig i Kumla, vi åkte ut till Bäck och väntade på Madde. När hon dök upp åkte vi hem till Issa i Granhammar och vi alla badade i hennes underbara pool. Vi satt sen i några timmar på altanen och pratade om en massa sjuka saker och bara hade en lugn kväll. På Lördagmorgonen släppte Pabbe av mig på jobbet och sen drog han hem. När jag slutade jobbet i Lördags åkte jag till Bäck igen och softade i Malin och Kenneths hus med Madde, Tobbe, Jonas, Marcus, Anna och småttingarna Emilia och Olivia som vi var barnvakt till eftersom att deras päron var på fest. Pabbe dök upp på kvällen igen och vi alla satt på altanen och softade i Bäck. På Söndagmorgonen släppte Pabbe av mig på jobbet och åkte hem igen och jag jobbade hela långa dagen. När jag väl slutade åkte jag hem och då kom Robin över. Vi satt i soffan, åt glass och glodde på skräckfilm haha, sen tvärdäckade vi.

Skönaste dagen. Jag och Madde tog bilen ut till Gällersta imorse för att greja lite med vi pallade inte så softade där en stund men sen drog vi till Marieberg och gled runt lite där. Jag fyndade två riktigt feta Adidaströjor på rean som jag velat ha i över ett år så det var jävligt värt! Vi åkte sen ut till Bäck, packade ihop massa prylar och sen åkte jag, Madde och Tobbe till Tiveden och Vitsand för att bada, sola och softa. Malin och Kenneth dök upp med kidsen Emilia och Olivia efter en stund och vi har haft det mysigt hela eftermiddagen! :) Väl hemma i Örebro blev det duscha och sen cyklade jag till Jonna. Vi ska sätta oss på balkongen och softa resten av kvällen. Skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0