Torsdag

Onsdag var det igår och dagen rullade på fort som fan! Jag hade fullt upp från morgon till kväll och det var hur skönt som helst! Simskolan började igår och det var riktigt roligt :) När jag slutade, simmade jag en timma och en km och sen åkte jag och Vigdis till sjukhuet för mammsen halkade och bröt benet igår :( Väl där var inte mamma tillbaka från uppvaket så vi åkte hem till mig och väntade på att mamma skulle ringa men det gjorde hon aldrig så Vigdis åkte hem och jag däckade när Johan hade varit hemma en stund och ätit typ. Iallafall så gick jag upp imorse, gick till gymet, tränade en sväng och mamma ringde när jag var där. Hon hade fått ligga på uppvaket över natten men jag ska dit ikväll iallafall. Fy fan vad otur hon har. För ca tre veckor sen halkade hon och nästan slet av tre ledband i armen och kunde inte röra armen på flera veckor. Men men det ordnar sig alltid! Nu är jag hemma, har duschat och ska åka mot jobbet om ett par timmar. Simskola idag igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0