Tisdag

Imorse började jag klockan sex på jobbet. Fick gå upp klockan fem för att hinna från Örebro till Kumla i tid. Imorse klockan sju öppnade vi badet efter att jag städat och fixat allt. Jag tände ljus runt bassängen och släckte ner och alla som kom på morgonsimmet uppskattade det så det var riktigt roligt. Medans jag satt och bevakade käkade jag en rejäl god frukost och pratade med kunderna. Riktigt bra start på dagen kan jag säga! Resten av dagen rullade på riktigt bra! Hade saker att göra hela tiden och det var mycket folk idag, precis så som det ska vara. Klockan tre slutade jag och stötte på Alex ute i cafeterian så vi snackade lite skit och sen fick jag skjuts av pappa till Bäck där jag mötte upp Madde. Vi gick till garaget och pratade med Marcus och Tobbe en sväng innan vi åkte upp till Malin och pratade lite med henne. Det var så mysigt att träffa hennes kids igen kan jag säga! Emilia skrek Lisa och sprang och hoppade upp i min famn. Gulligullan alltså! :) Olivia var också lika glad som vanligt och kröp runt som en galning. Fy fan vad tiden går fort. Nu kan hon till och med stå upp och gå när hon håller i sin lilla vagn. Dröjer väl inte länge förens hon tar sina första steg! :D

När Malin åkte iväg umgicks jag och Madde med ungarna och så lagade Madde mat medans jag och ungarna höll henne sällskap i köket. Vi glodde på Generation fett på tv3play medans Madde fixade käket. Olivia slummrade till i min famn, så mysigt! :) När maten var klar kom Tobbe och Marcus upp så vi alla käkade tillsammans och Maddes mamma Nettan kom förbi en sväng också! Var så roligt att se henne :) Fan, jag älskar Bäck alltså! Ni alla är underbara! :) På kvällen tappade Madde upp ett bad till kidsen så vi duschade dom, tog en massa gulliga bilder och det blev en del skratt, haha! Ungar alltså, för roliga! När Malin och Kenneth kom hem pratade vi en stund och sen rullade vi in till Örebro.

Väl hemma betalade jag räkningar på lite kläder som jag beställt och det var så klart inte roligt men jävligt värt! Anna kom förbi en sväng och sa hej och pratade lite skit också :) Nu har jag precis duschat, fönat och plattat håret. Bästa jag gjort på länge kan jag säga, haha! Mitt hår var som svinto och så var det torrt som faan. Måste skaffa inpackning alltså. Jag är verkligen sämst på att lägga energi på mitt hår, hatar att borsta det och greja så det ser alltid förjävligt ut men men nu är det fint som fan! Skönt! Nu ska jag snart sova för i morgon ska jag upp fem igen för att jobba 06.00-13.00 :) Sov så gott! (I morgon ska jag försöka lägga in bilder från Ånnaboda när vi åkte pulka, bilderna från nyår och så alla bilder från idag på kidsen) Styr det om jag hinner! Nu: Sova! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0