Söndag

Jag har haft en riktigt jävla bra dag!
Tommie och Jonna plockade upp mig imorse och vi åkte iväg till Kumla där vi lånade Robins bil.
Vi åkte sen till Gällersta.
Vi tog en fika med mamma, pappa och Vigdis och jag åt en halv banan!
Sjukt duktigt av mig, haha jag som inte äter frukt!
Iallafall så hämtade vi hästtransporten och åkte tillbaka till Kumla där vi plockade upp Alex.
Vi åkte Jonnas lägenhet i Baronbackarna och började packa hästtransporten med alla hennes prylar.
När vi var klara åkte vi till Jonnas mamma och ställde in grejer i lägenheten och nere i förrådet.
Det var faktiskt roligare än man kan tro.
Sällskapet gör ju allt!
Dom skjutsade iallafall hem mig och nu ska jag packa en väska för om en timma ska jag till sjukan.
Operationsdags i morgon och även om jag inte riktigt vill erkänna så är jag lite nervös.
Mest för uppvaket, hur jobbigt det ska vara med gips i början och om det kommer bli bättre.
Hur som helst så tror jag verkligen att det kommer bli skitbra!
Nu måste jag packa klart och dra!
Vi ses och hörs om ett tag!
Blir jävligt lite text sen för det är inte roligt att skriva med en hand, haha!


Kommentarer
Postat av: ELIN

Frukt som är så gott :D banan iallafall :D

2011-01-23 @ 17:31:08
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0