Lördag

Igår när jag vaknade städade jag sovrumet, hallen och köket. Dammade, dammsög, vattnade blommor, böt sängkläder och allt sånt så i morse när jag vaknade tog jag tag i vardagsrumet och städade där. Dammade hela skiten uppifrån och ner, dammsög och fixade. Nu är det hur fint som helst hemma och det känns bra eftersom att det bara är en vecka kvar tills operationen och då måste det se okey ut! Efter att jag hade städat gick jag till mamma på sjukan och pratade med henne och Thomas. Thomas åkte efter ett tag och pappa kom dit. Satt där med dom en stund och sen gick jag mot norr, mötte upp Jonna och vi gick hem hit. Vi lagade mat, käkade, lyssnade på musik, pratade och umgicks. Var så skönt att umgås bara du och jag Jonna, det händer inte alltför ofta! <3 Jag följde sen Jonna till järntorget och på vägen hem ringde jag Zana. Hon, Dennis och deras lilla son Danny var hemma så jag gick upp en sväng och umgicks med dom. Fick hålla i Danny och mysa lite med honom. Hur mysigt som helst! Kul att ses igen gumman och hoppas att vi ser till att ses på Tisdag igen! :) Det har varit en bra dag och ja nu är klockan nio och jag sitter själv hemma. Lördag kväll och jag gör nada. Det händer inte alltför ofta faktiskt. Ska nog städa badrumet och ta en lång skön dusch och sen bara ta det lugnt och däcka.

Ser fram emot i morgon så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0