Friskis&svettis

Idag har jag varit ledig så i morse sov jag ut och skippade frukosten för Johan och hans jobbarkompis kom hem med mat på lunchen.
Kebabtallrik vart det så efter att jag smält maten gick jag till gymet för att dämpa ångesten lite, haha!
Cyklade två mil, körde på en hill-maskin och så körde jag ltie styrka innan jag stretchade.
På vägen hem gick jag förbi Lucullus och handlade och nu är jag hemma.
Jag har lyckats gå ner fem kg, sinnessjukt för att vara jag.
Men nöjd är jag.
Antar att det är för att jag slutat med alkohol, chips, dricka, godis och framförallt choklad.
Jag mår så jävla bra i min kropp helt enkelt!
I kväll ska jag förbi Anna och Marcus en snabbis och sen ska jag och Johan gå över till Madde och Tobbe.
Dom kom alla fyra hem från sin semester på Teneriffa idag så ska bli kul som fan att se dom.
Nu ska jag försöka slänga upp någon bild och sen ska jag duscha och äta mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0