Första dagen på år 2011

Imorse vaknade jag vid tolvtiden och det behövdes kan jag säga.
Däckade igår natt vid klockan fyra så det blev ju åtta timmar men var ändå trött imorse.
Åt iallafall frukost och sen tog jag hand om disken, vek rätt på kläder, dammsög och grejade.
Jag låg sen i soffan ett par timmar och glodde på en film innan jag gick till Ica och handlade käk.
Efter Ica gick jag hem till Madde och Tobbe och lagade mat där.
Pasta carbonara blev det och M och T hämtade pizza.
Ronja, Ellen och Thomas dök upp efter ett tag så i kväll har vi umgåtts, pratat och bara softat.
Nu är jag hemma igen och glor lite på tv.
Ska strax plocka ihop mina grejer för i morgon jobbar jag 07.00-16.00.
Första dagen på nya året började bra så nu hoppas jag att det här året fortsätter lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0