2011-01-01!

1 Januari 2011.
2010 fick så fort och nu är det redan ett nytt år!
Jag hoppas verkligen at det här året blir lika bra som förra året för förra året var mitt bästa hittills!
Igår firade jag, Johan, Madde, Tobbe, Anna, Marcus, Makke och Evelina nyår hemma hos Adde och Mia i Frövi.
Det var en jävla massa folk, skön musik, god mat och en massa smällare på tolvslaget.
Lite sliten idag är man ju!
Jag drack faktiskt inte en droppe igår.
Hade en cider jag tänkte dricka på tolvslaget men då hade jag fullt upp med att pussa på Johan och ta en massa kort.
Och en cider?
Det kändes så jävla onödigt bara.
Hur som helst, Lördag idag och jag ska ta det lugnt nu, försöka diska och städa lite.
Senare ska jag hem till Madde och Tobbe och umgås med dom och tjejerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0