Friskis & svettis

Onsdag idag och den här dagen har jag verkligen haft fullt upp! Gick upp imorse, duschade, fixade mig lite och sen gick jag till försäkringskassan där jag mötte upp pappa. Vi fick kopiera alla mina anställningsbevis, lönespecifikationer, sjukintyg och så vidare och skicka in dom. Var riktigt skönt att få det gjort kan jag säga. Efter FS fick jag till arbetsförmedlingen och visade upp mitt sjukintyg för dom så dom vet att jag inte kan jobba på tre till fyra månader. Stötte på Palle, snackade en sväng och sen gick jag upp på stan och mötte upp Jonna. Vi och två klasskompisar till henne glodde lite i affärer och sen gick jag förbi Ews (mitt förra jobb) och hälsade på där. Jaggick sen hemåt och städade lite, lagade mat och så vidare. Vid fem var jag på Friskis& svettis som numera är mitt andra hem, haha. Älskar att träna! :) Stötte på Jessica och Amira och det var jävligt kul att se dom! Efter gymet mötte jag upp Evelina och vi tog en promenix. Hennes pappa plockade upp henne och jag gick hemåt. På vägen hem pratade jag med min brorsa i telefon i ca en halvtimma, för skönt att prata med honom kan jag säga. Saknar han så mycket! Nu är jag "hemma", alltså hos Madde och Tobbe. Vi ska snart äta och sen blir det en lång, skön dusch kan jag säga. Fan vad jag fått mycket gjort idag alltså.
Ser fram emot i morgon! Ska till jobbet och hälsa på och på eftermiddagen ska jag och Fedha ner till Rynningeviken och ta en powerwalk. För soft! Nej, nu blir det mat! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0