Tisdag

Idag jobade jag 10.00-17.45 och när jag slutade åkte jag hem och vilade en stund innan jag tog en dusch och fixade mig.
Jag och Jonna mötter på Liquid där vi satt och pratade några timmar innan vi gick till Satin där vi hände en stund med Roger.
Dansade en stund men drog hem tidigt för det var helt dött ute idag.
Men det var skönt att komma ut en sväng ändå och bara göra någonting.
I morgon är jag ledig, ska hänga med Madde och Anna.
Ska förhoppningsvis träffa Ronja också.
Ska vara sämsta skitvädret i morgon men det kan vara skönt det också för då slipper man all stress och kan bara slappa.
Annars har det inte hänt så mycket, jobbar på som vanligt och hänger med vänner.
Nästa vecka är det iallafall semester för mig i fem dagar och då ska jag flyga till Tjeckien.
Har sett fram emot Tjeckien och Hip hop kemp så länge nu.
Ska bli så jävla underbart att få se:
R.A. the rugged man, Heavy metal kings, Odd future, Method man, Redman, M.O.P, Pharaohe monch och massa andra.
Vissa igen och vissa jag aldrig sett innan.
Ord kan i alla fall inte förklara min längtan, har tjatat om detta länge nu!
En vecka kvar, måste fan börja packa, växla pengar och handla lite grejer jag måste ha med mig!

Saknar mina vänner och min familj i Gävle, vill bara åka dit nu men det får vänta tills i September!
Skönt att ha lite att se fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0