Helgen

Jobbat hela helgen (som alla andra helger hela sommaren men det är faktiskt nice).
Vädret har ändå inte varit super så känner inte att jag direkt missat något.
Efter jobbet igår åkte jag ut till Bäck där Maddes päron hade kräftskiva och det var en jävla massa folk där.
Alla åt mat, drack, lekte lekar och hade skitkul och det var riktigt kul att träffa alla!
Jag åkte hem tidigt och stack ut med Anders en sväng, pratade skit och gled runt i bilen.
Väl hemma var det bara att däcka.
Vaknade halv fem imorse efter att ha drömt min första mardröm och fy fan vad hemskt det var.
Mådde fan psykiskt dåligt när jag vaknade men det var skönt när jag somnade om!
Idag har jag faktiskt varit ledig!
Var på stan med Petra, glodde lite i affärer och pratade om allt möjligt.
Vi tog sen en promenad hem hit, däckade på soffan och sen har jag packat och grejat med datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0