Vårväder

Solen har tittat fram, helt underbart!
Jag mötte upp Jasse klockan tolv och vi plockade upp Baloo hemma hos Jessica och Jocke!
Vi gick en promenad upp på stan, mötte upp Jonna och så köpte vi biljetter.
Stötte på lite annat folk på stan som man inte sett på länge, aldrig fel.
Varmt som faan ute idag alltså, hur skönt som helst!
Vi gick iallafall sen tillbaka till norr, lämnade Baloo och nu är jag hemma.
Jag ska bara packa ihop en väska med träningsgrejer och sen dra till Jessica.
Ska rasta Baloo, dra till gymet och sen plocka upp Baloo igen för Jessica och Jocke jobbar båda två kväll.
Hoppasockså på att svänga förbi Jeppe ikväll, han hade lite musik till mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0