Torsdag

Drog upp på stan idag på förmiddagen och mötte upp Jonna.
Vi glodde i ett par affärer och sen satte vi oss på Stortorget, njöt av solen och pratade lite.
Jag cyklade sen hem, bytte om till lite mindre kläder och sen plockade mamma och Thomas upp mig.
Vi åkte till Ica Maxi och handlade en jävla massa mat m.m.
Välhemma plockade jag rätt på matvarorna och sen kom Jasse över.
Vi lyssnade på musik och medans jag sate igång storstädning så bakade hon.
Jasse han baka både chokladbollar och en äpplepaj, plus att vi var på Ica och handlade lite.
Nu är det fint som fan här hemma, kylen är full, burkar är pantade och Madde och Tobbe är nöjda och glada.
Fick en hel del vettigt gjort idag så det känns bra!
Nu ikväll blir det äta lite frukost, chilla i soffan med Madde och Tobbe och glo på tv.
Mer bilder kommer senare om jag pallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0