Skön helg

Fredagen var guld!
Lördagen likaså!
Satt på norr på en bakgård i solen med Madde, Jasse och Anna och käkade pizza.
Robin gled också förbi efter ett tag och när solen gick ner gick vi hem till Madde  och slappade i soffan.
Marcus och Tobbe kom förbi och vi alla tog det lugnt.
Senare på kvällen frågade Robin om jag ville hänga med ut och vad faan impulsivt hängde jag på.
Träffade lite folk, dansade och hade en riktigt skön kväll.
Absolut värt att gå ut!
Idag när jag vaknade var jag så äckligt jävla rastlös så jag ringde morsan och kollade vad hon och familjen gjorde.
Dom hade inget för sig på förmiddagen så jag åkte ut dit.
Pratade och käkade först lunch med familjen och när mamma åkte iväg till Kataringa började jag rensa.
Jag har sålt mina gamla garderober till mammas polare och dom har stått fulla med mina kläder.
Jag och Vigdis fixade flyttkartonger och så började jag packa i grejer i dom och så slängde jag en jävla massa skräp också!
Fick också med mig en del kläder, skor, bikinis och prylar in till stan.
Börjar ju som sagt jobba nästa vecka så var tvungen att leta fram alla arbetskläder!
Ser så hårt fram emot att jobba igen!
Livet!
Iallafall så ska jag till sjukan på Tisdagoch få lite grejer till armen, någon typ av vattentåliga skenor typ.
Ska också kolla på lägenhet på Tisdag förmiddagen och fy faan vad jag ser fram emot det.
Nu är det bara att hoppas att den är fin och att hyran funkar!
Nu ska jag glo vidare på Big brother och städa i pauserna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0