Promenix

Jessica smsade och frågade om jag ville ta ut Baloo en sväng så jag gick över till henne och Jocke.
Vi pratade en stund och sen gick jag ut med Baloo!
Vi gick mot Rynningeviken, hade tänkt gå runt bara men gick vidare till oset och vidare bort mot Almbyplan.
Vi gick sen därifrån bort till WUC och genom stadsparken tillbaka till norr.
Vi var ute i över två timmar och gick riktigt långt.
Bara jag, Baloo och iPoden.
Hur skönt som helst var det kan jag säga!
Baloo är nog helt däckad nu, haha och jag med faktiskt.
Har precis slängt i mig två mackor och Lokavatten.
Det nya Lokavattnet med smak av vattenmelon och citron är så sjukt jävla god!
Iallafall så ska jag plocka lite, ta det lugnt och dra till gymet senare när det inte är så mycket folk!
Den här dagen vart bra mycket bättre än vad det kändes som att den skulle bli imorse när jag vart väckt av Malin, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0