Promenad

Tidigare när jag kom hem och hade lämnad Baloo så pratade jag lite med Madde och Tobbe.
Madde drog till spåret för att jogga och jag åkte med Tobbe till Anders jobb.
Marcus var där och även Peter så vi snackade lite skit och sen åkte jag med Tobbe ut till Bäck!
Vi grejade lite och sen åkte vi upp till Malin och Kenneth och pratade en stund med dom.
Sen tillbaka in till stan, pratade med Madde och sen gick jag och hämtade Baloo.
Stötte på Sabina, pratade lite med henne och sen mötte jag upp Jasse.
Vi tog en promenad från norr till söder, tillbaka till norr och nu är jag hemma och har precis ätit lite mat.
Madde och Anna är iväg och är fyllechaffisar och jag softar här hemma med Tobbe.
Vi får se vad som händer resten av kvällen men blir nog lugnt.
Jag är så jävla rastlös bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0