Måndag

Vilken skön dag alltså!
Jasse kom hit imorse och vi tog en promenad upp på stan och gick in på Stadium.
Jag köpte en bikiniunderdel eftersom att jag bara hade överdelen hemma!
Riktigt jävla nöjd med den kan jag säga!
Vi gick sen till Pressbyrån, köpte varsin glass och la oss i gräset i Slottsparken.
Låg där en stund och softade innan vi gick till Sofiaparken, låg i gräset och njöt, spelade lite basket o.s.v.
Vi gick sen hem, lämnade bollen och våra väskor och sen la vi oss på en gård här borta och njöt i solen.
När Jasse gled hemåt bytte jag om och gick till Venaspåret.
Väl där sprang jag tre km och det kändes fan hur jävla skönt som helst!
Utan att överdriva så var det minst tre veckor sen jag tränade sist.
Har i och för sig varit febrig, förkyld och grejer men ändå man får ju sådan ångest när man inte tränar!
Anyways skön som faan och jag ska lätt dit i morgon igen om det är fint väder!
Nu ska jag fixa mig ett par mackor och sätta mig ute i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0