Helgen

I Fredags var jag med Marcus på hans jobb (DHL). Följde med honom till Norrköping och höll honom sällskap helt enkelt. Hur soft som helst och en riktigt bra Fredag :) Tillbaka på terminalen i Örebro blev det käk med Marcus jobbarkompisar och sen kom Anna och plockade upp mig så jag fick komma hem lite tidigare :) Väl hemma tvärdäckade jag, sjukt trött!

Igår var det Lördag och en riktigt jävla lång dag alltså! Gick upp på morgonen, käkade frukost, städade och sen kom Jasse hit. Vi gick och hämtade Baloo,tog en promenad och satt i solen en stund. Jag gick sen hem till Anna med Baloo och vi tre gick upp på stan en sväng. Väl tillbaka på norr (Marcus skjutsade oss för han skulle hämta nyckel av mig) satte vi oss i solen och njöt en stund innan vi gick hem till Anna. Efter en stund hos Anna gick vi till Sabinas gård därvi mötte upp henne, Simone och Mio. Efter en stund kom Denise, Henke och Mille också. Det var hur soft som helst att umgås och sitta ute i solen :) När jag kom hem blev det duscha, fixa och sen kom Anna och plockade upp mig. Vi åkte hem till Marcus föräldrar i Frövi eftersom att Anders, Tobbe och Marcus inte hade kommit till garaget än så vi umgicks därmed dom, Mathias och Freddy. När killarna kom till garaget åkte vi dit (Anders garage alltså) och efter ett tag åktevi mot stan. Det blev kinamat här hemma för Anna, Marcus, Mathias och mig. Tobbe, Anders och Madde dök upp lite senare och vi låg allihopa utslagna i soffan, trötta som faan hela kvällen! Ja, det var min Fredag, Lördag haha. Detta kan vara det mest värdelösa och osammanhängande inlägget på länge men jag orkar inte anstränga mig när jag är nyvaken, haha!

Kommentarer
Postat av: anna

Men vi hade en bra gårdag iaf! :) <3

2011-04-10 @ 11:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0