Båtbenet

Tänkte berätta om hur det gick igår. Jag var ju som sagt på sjukan och röntgade min handled igår. Det hade inte läkt, inte ens i närheten så jag ska opereras om. Igen. Det blir alltså en tredje gång. Iallafall så tog läkarna av mitt gips och jag får jobba över hela sommaren och ska troligtvis opereras i Oktober, November någon gång. Just nu vill jag bara tillbaka till jobbet men har för ont för att kunna jobba just nu. Är så stel i handen. Kan varken böja den uppåt eller neråt så får vänta lite och försöka stretcha lite. Ska till sjukan på Tisdag nästa vecka och få lite hjälpmedel, skenor och grejer att ha på armen när jag jobbar. Måste ha grejer som tål vatten! Jag var helt förstörd igår. Grät floder. Men idag känns det bättre. Grät ut allt och pratade ut om allt igår så nu kan livet gå vidare. Känns bra att jag får gå tillbaka till jobbet så fort jag klarar av att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0