Trött jävel

Jag har haft en galet bra helg med mina underbara vänner! Det var trevligt som fan att hänga med Tommie och Alex i helgen för det gör vi så sällan och nästa helg kanske vi kan styra utgång, saknar våra utekvällar som fan! Tack iallafall för i Fredags! Igår var det också hur mysigt som helst med bland andra min älskling Johan och mina fina vänner Madde, Anna, Tobbe, Marcus, Mattias, Per, Marcus och Evelina. Jag kan faktiskt inte förklara hur nöjd jag är med helgen och har ingenting att klaga på förutom sömnbrist! Det var det så klart värt!

Veckan som kommer bjuder på härliga dagar dom med kan jag säga! I morgon ska jag ha Kira hemma hela dagen och annars har jag inget planerat men det får visa sig. Ville träna med Madde på morgonen men jag vill verkligen inte lämna Kira själv så jag får ta det på kvällen eller inte alls. Iallafall så ska jag vara barnvakt åt Olivia på Tisdag och Anna kanske ska hänga med ut också. Madde kommer lite senare under dagen och det kommer nog bli en underbar dag!

Nej, nu ska jag se valvakan. Vill ju veta vilka som vinner! Ni får sova så gott, i morgon lägger jag upp bilder för första gången på länge så kolla in då! :) Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0