Träning

Gick upp klockan sju imorse, samtidigt som Johan. Han drog iväg till jobbet direkt och jag slängde på mig kläder och cyklade iväg för att möta upp Madde. Vi cyklade till gymet och var där ett bra tag. Ja började med crosstrainern där det blev 15 minuter, 2 kilometer, 159 cal och så körde jag på motstånd 10. Därefter körde jag min favoritmaskin i 10 min, 100 cal, 1 km och motstånd 5. Därefter körde jag rullbandet i 10 min, 1 km och 50 cal på speed 6.0. Skönt som fan var det! Jag och Madde tränade sen ett tag på gymet. Det blev mage, ben, rygg och armar. Sist men inte minst stretchade vi, cyklade hem, duschade och åt frukost. Madde plockade sen upp mig och vi åkte ut till Bäck. Vi är nu hemma hos Malin och kenneth, Malin och Maddes mamma är här och så myser vi med Olivia. Om två och en halv timma kommer mamma och Thomas och hämtar mig för vi ska åka till sjukhuset. Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: jossi

Träning är fan bra :D

2010-09-15 @ 15:00:58
URL: http://ettkvinna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0