Söndag

Jag vaknade vid tolv imorse, klev upp och då satt Mathias redan i soffan klarvaken! Han stannade en stund men sen gled han över till Anna och Marcus för han, Tobbe och Marcus skulle iväg till Bäck och bygga på garaget så klart! ;) Jag var helt slut! Jag slängde iallafall på mig kläder och gick över och mötte Anna. Vi gick och mötte upp Madde och gick till Rynningeviken och tog en promenad. Det var hur mysigt som helst! :) Väl hemma tog jag en dusch, slängde på mig kläder och tog en promenad mot stan. Halvvägs dit plockade pappa upp mig och vi åkte till Gällersta, röstade på Almbro skola och sen åkte vi hem till mamma och pappa en sväng och fixade lite. Väl tillbaka i stan kom Jonna över och vi tog med oss Kira och gick till parken och softade. Carro kom förbi en sväng och när Jonna drog iväg stack vi hem till Carro och fiaxade två minnesskor till kameran. Jag stack sen hem till Anna och Marcus en sväng! När jag skulle dra kom Tobbe och Marcus så vi pratade en sväng och sen drog jag till China och plockade upp mat till mig och Johan! Mys kväll med "Ensam mamma söker" med Johan och Kira! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0