Mixed


Jag, Madde, Tobbe, Jonna, Tommie och några andra var iväg till Frövi en dag där vi åkte båt ut till en klippa där vi låg och solade, badade lite och softade. Vissa av oss åkte lite vattenskidor och det var faktiskt samma dag som den här bilden togs som jag åkte vattenskidor för första gången. Kommer aldrig glömma det, haha! Så jävla roligt! Iallafall är det Tommie som är på bilden och Tobbe körde inte alltför snällt så stackarn ramlade! :)
Jag och Carro! Bilden har Jonna tagit. Den här bilden togs en kväll när vi tre och Madde som inte ville vara med på bild gick till Strömpis och dansade som vanligt. Om jag inte minns fel var det en relativt så onykter kväll. Jag är så glad att jag inte dricker, haha! Minnena blir så mycket tydligare utan liksom!
Den här bilden tog Ronja på mig, Ellen och Madde när vi var på väg till Uppsala för att hänga med Erika. Bilresan var hur soft som helst så klart och helgen i Uppsala var guld med en jävla massa skönt folk, festande, badande i tunna, bastande och så vidare!
Den här bilden tog Jonna på mig och mina kusiner Micke och Danne innan vi åkte hem till mina päron eftersom att pappa fyllde 60 år. Det var en riktigt fin dag och mina absolut närmaste släktingar var där. Älskar min släkt! Bilden är sjuk jag vet, haha! Dont ask!
Tobbe! Jag tog denna bilden på ett Street race i Kjula i Eskilstuna när jag, Madde, Johan, Tobbe, Marcus och Evelina var där en härlig sommardag! :)
Soffi på bilden. Denna tog jag på ett annat street race som jag inte minns vart det var men det var iallafall Johan, Tobbe, Madde, Issa, Soffi och jag som var där! Detta var det roligaste street racet jag någonsin varit på kan jag säga!
Tobbe kastade i Ellen i sjön i mitt favorit badställe Sånnaboda! Tur att hon inte fick damp! Hahaha, roligt var det iallafall! :D
Min älskade, fina, underbara pojkvän! Tre år har gått och jag älskar dig bara mer och mer!
Denna bilden tog jag när jag, Madde, Erika, Ronja, Ellen, Cocco, Stina och Sofie var i Halmstad! Vilken jävla resa alltså! Oj, oj, oj! Det var en riktigt jävla rolig resa som jag sent kommer att glömma! Jag är så glad att jag har er tjejer!
Min lilla prinsessa Maya. Världens goaste unge!
Fina, busiga Isak! En annan av mina små favoriter och yes han älskar att vara med på kort till skillnad från sin bror men jag ska försöka börja smygfota honom lite så han också får vara med någon gång! :)
Den här bilden tog min älskling på mig en dag när vi själva åkte till hans föräldrars husvagn i Lindesberg. Vi hade det hur bra som helst. Badade på eftermiddagen, tog kort nere vid sjön och bara hade det mys hela kvällen. Måste göra sånt oftare älskling! Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0