Madelen


Var som sagt och tränade imorse med Madde och när vi hade duschat, ätit frukost och så vidare åkte vi ut till Maddes syster i Bäck och beställde lite tyger på internet för Malin ska sy mössor till oss. Dom kommer bli riktigt snygga kan jag säga! Jag matade Olivia och sen somnade hon i min famn och jag satte mig i en gungstol och somnade faktiskt själv en stund, haha! Man blir så avslappnad när kids sover alltså! För mysigt! Mamma och Thomas plockade sen upp mig och vi hämtade min nya spegel på Jysk och sen fixade vi lite annat. När vi var klara drog jag hem till Jessica en sväng och pratade med henne, Carro och Jossan. Därefter gick jag hem, diskade, pratade lite med Johan och plockade. Madde kom in till stan och jag tog en promenad dit och vi tog sen en promenad ut till Rynningeviken och gick runt där och sen hem. Blev kanske tre km så det kändes riktigt bra! På vägen hem gick jag förbi Jessica där Carro, Jossan, Sanne, Madde, Peppe m.fl. var och förfestade! Jag var bara där en snabbis och sa hej och nu är jag hemma igen. Ska laga mat och kolla på idol med Johan. I morgon bitti blir det träning och sen simma innan jobbet. Jobbar 14.00-22.00 i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0