Lördag

Lång dag idag! :) Vaknade imorse runt nio, ringde mamma och sen åt jag frukost, tog en dusch och klädde på mig. Mamma, Vigdis och Sara plockade upp mig och vi åkte ut till Marieberg. Åkte först till Chilli och dom hade fått in så galet fina saker. Grymt fina tavlor (ramar), speglar m.m. Fick med mig en jättefin spegel hem, får visa någon dag men jag är iallafall kär i den! Tack så jättemycket Vigdis! Verkligen tack, tack, tack! :) Vi åkte sen till Jysk där jag hittade en till spegel. Den var galet billig så beställde den och får den om två veckor ungefär! :) Galet värt! Vi åkte sen till Marieberg, glodde lite i affärer och så. Efter Marieberg släppte mamma, Vigdis och Sara av mig hos Jessica. Jag softade hos henne en stund och lämnade hennes öl. Väl hemma tog jag det lugnt en stund och sen hoppade jag in i duschen och började fixa mig. Anna döl upp efter en stund och sen dök Madde upp också. Jag hade en dålig kväll idag kan jag säga! Bytte om minst tjugo gånger. Provade kanske tio olika t-shirts, fem olika tröjor, tre olika byxor, fyra olika skor o.s.v. tills jag till slut fick vara "nöjd". Var inte nöjd men det kändes okey iallafall så vi gick ner till cyklarna. Väl nere stod Sabina, Simone och Denise på Sabinas balkong så vi pratade lite med dom och sen gick Anna hem till sig. Jag och Madde cyklade hem till Ellen och vi var först på plats för en gångs skull! :) Ronja, Cim och Johanna dök upp efter en stund och vi beställde mat på pizzaonline.se så efter en timma kom maten. Var hur gott som helst! :) Jennie dök sen upp och ännu lite senare kom Nord dit! Jag vill verkligen tacka er alla för en grymt rolig kväll innan jag glömmer säga det! Var så jävla kul att se er alla igen, speciellt dig så klart Ronja! Vi ses ju inte alltför ofta och kan inte vänta tills dagen du kommer tillbaka till Sweden igen! :) Tack som fan tjejer! Iallafall så lyssnade vi på musik, pratade minnen, pratade om allt som händer i livet och så spelade vi Twister! Det spelet måste jag inskaffa kan jag säga! Fy fan vad roligt det är! :) Efter ett par timmar hos Ellen drog vi till Stina. Jag, Madde och Nord cyklade när dom andra åkte taxi och väl framme var det redan en jävla massa brudar där. Vi kollade på lägenheten och umgicks! Var kul som fan att se dig också Cocco! Var faan inte igår alltså! Halmstad 08 ;) Haha! Jag drog efter ett tag för jag var så trött och hade huvudvärk. Har huvudvärk och är trött fortfarande så ska bara plocka rätt här hemma och sen softa en stund innan jag deckar! Återigen tjejer och Nord så klart tack som fan för idag! Älskar när vi alla ses och umgås! :) Kärlek till er! Te amo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0