Lördag

Igår vaknade jag och Jonna vid tio. Tvärdeckade var vi kan jag säga eftersom att vi var vakna tills klockan fyra natten till Lördagen! Vi gick iallafall upp och Jonna cyklade hem. Jag tog en dusch, fixade mig lite, slängde på mig kläder och gick över till Anna och Marcus. Tobbe plockade upp oss och Per var också med! Vi åkte till Lindesberg för att kolla på Dragrace men tyvärr vart det ju inget eftersom att det regnade så vi åkte hem med Maddes pappa Thomas som också var där! Förresten så hann jag och Anna gå in på Mejk i Linde och jag måste fan dit snart igen, haha! Gillade deras grejer kan jag säga! När vi kom in till Örebro gick jag hem till mig och Anna hem till sig. Jag duschade, slängde på smink och lockade håret lite snabbt och sen gick jag hem till Anna och Marcus. Folk började komma och till slut var det Johan, jag, Tobbe, Madde, Anna, Marcus, Macke, Evelina, Per och Mathias! Vi hade skilkul hela kvällen! Spelade Twister och ett charader-spel! Fy fan, vilken guld kväll det var! Klockan blev mycket och till slut var det bara Anna, Marcus, jag och Mathias kvar. A och M skulle decka så Mathias följde med hem till mig och vi låg i varsin soffa, glodde på tv och pratade skit. Jonna kom över en stund och sen drog hon iväg igen! Jag och Mathias kollade film tills klockan var halv sex på morgonen och sen gick jag och la mig kan jag säga! Helt slut! :) Tack som faan till er alla för igår! Ni är så jävla underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0