Kommentaren återigen

Gick upp klockan sex imorse och tjugo minuter senare plockade pappa upp mig och skjutsade mig till jobbet. Väl framme storstädade jag hela gymet och det var galet jobbigt men det var också skönt att se det fina resultatet! Idag var jag som sagt själv på jobbet och det är man varje helg men det gick bra. Det var väldans mycket folk men det gick bra ändå :) Ingen olycka hände och alla verkade nöjda och glada. Innan jag slutade städade jag allt och blåste upp bläckfisken igen för efter stängning var det dags för barnkalas så jag hjälpte dom en sväng och sen skjutsade Micke hem mig. Eller nej han skjutsade mig till Jessica så jag mötte upp henne, Madde P, Josefine och Sicknature! Vi stod och pratade en stund och sen gick jag hem och tog en dusch. Jessica kom över en snabbis och sen gick jag upp till Dk en stund och softade med han, Jonna och hans kompis. Dk har flyttat in i samma hus som mig så nu jävlar ska det umgås! Skönt som fan att Jonna är i näreheten oftare också! :) Efter en stund där cyklade jag iväg och mötte Anna och Marcus och vi tog sällskap hem till Madde och Tobbe där vi låg i soffan med dom och Per och glodde på tv en stund innan vi käkade tacos. Hade ingen aning om att vi skulle äta så hade ingenting med mig men Madde och Tobbe bjöd så tack så jättemycket för det mina fina vänner! :) Efter maten spelade vi ett spel. Har ingen aning om vad det heter men det liknar charader! Galet kul och sjukt stressigt spel. Jag är sämsta förloraren så jag är glad att vi kom tvåa och inte trea, haha! Per och jag spelade i lag och det gick fan rätt bra! :) Jag cyklade sen där i från och mötte upp Jonna och Dk. Vi gick hem till min och Johans lägenhet så Dk fick se hur det ser ut hos oss. Våra lägenheter är ju likadana så kan vara kul att se hur vi har det med möbleringar och så vidare! Ja, hörni det är min dag det! :) Nu ska jag varva ner, äta mig en god glass och sen decka. Jobbar 0700-16.00 i morgon med men det blir nog lite senare i morgon också för städningen tar lite längre tid när man är själv men det gör nadas kan jag säga! :)

Sen tillbaka till rubriken till det här inlägget. Du som skrev kommentaren. Säg bara vem du är i stället. Vilken person på denna jord skulle inte bli glad av att vara saknad? Jag vet ju inte vem du är men men vill du inte säga vem du är så vill du inte. Anyways, natti natti på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0