Helgen

Fredag: Tränade på morgonen med Madde och sen jobbade jag mellan 14.00-22.00. När jag slutade åkte jag hem, duschade fort som fan, slängde på mig kläder, sminkade mig och sen cyklade jag till Satin där jag spenderade kvällen med att fotografera åt Ninos som firade sin födelsedags där med sina vänner. Hans flickvän Alexandra som är en vän till mig var där så det var galet kul att träffa henne igen. Stötte även på lite annat folk som jag inte träffat på galet länge så det var roligt. Kvällen var riktigt bra och jag vart nöjd med bilderna! När jag var klar cyklade jag raka vägen hem och deckade direkt.

Lördag: Malin plockade upp mig vid halv elva och då åkte vi ut till Bäck och jag tog det lugnt med kidsen medans Malin lagade mat. Madde, Tobbe, Kenneth, Malin, jag, Olivia, Emilia, Nettan och Thomas satte oss sen i köket hos Malin och Kenneth och käkade innan jag, Madde, Malin, Emilia och Olivia åkte iväg till ridskolan där Emilia skulle rida. När hon var klar åkte vi hem till Maddes föräldrar och umgicks med dom som höll på att renovera sitt kök tills Thomas hämtade mig. Väl hemma gick jag över till Marcus och pratade en stund innan jag gick hem, tog en dusch och fixade mig. Per kom när jag var klar och strax därefter kom Johan och Marcus. Efter ännu en stund dök Madde, Tobbe, Marcus, Anna, Mathias, Erik och Jonas upp. Vi satt hos mig och Johan ett tag, umgicks och alla drack förutom jag som vanligt haha! Efter ett tag åkte vi ner till China och vi alla åt mat tillsammans där. Galet gott var det som vanligt! Efter maten åkte vi till Strike där vi mötte upp Calle och bowlade i en och en halv timma. Jag, Madde och Anna var på en bana och jag vann! :D Kändes galet bra för jag är en kass förlorare haha! Efter bowlingen åkte vi hem till mig och Johan igen och festade vidare. När folk rörde sig hemåt gick jag, Johan, Madde, Tobbe, Mathias och Jonas upp mot stan en sväng mest för att följa Mathias och Jonas som skulle iväg. Väl hemma igen umgicks vi lite och sen deckade vi. Galet skönt efter en lång dag!

Söndag: Vaknade tidigt och jag och Johan låg och kramades länge i sängen. Var skönt som fan att inte behöva stressa upp. Väl upp blev det frukost, städning och mys i soffan framför tv:n. När Johan la sig för att vila slängde jag på mig kläder och gick iväg och mötte upp Sabina och Mio. Vi gick till lekparken där vi umgicks och jag tog en massa kort på lilla Mio. Han är sjukt söt! :) Jag fick också se Sabinas fina lägenhet! :) Jag gick sen hem till Jessi där Jossan, Madde, Peter och adde var :) Det blev chill i soffan och Jessica bjöd på god mat! Tack som fan för det Jessi! Efter någon timma gled vi ner till OP-skolan och spelade basket. Veronica, Maddes syster kom också dit med sina söta kids Benjamin och Nicole :) Basketen gick åt helvete idag! Alla var ur form haha men kul var det ändå! :) Vi gick upp till Peter och Jocke en stund och sen gick jag hem. Just nu grejar jag med bilder så förhoppningsvis lägger jag upp en del senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0