Härliga, underbara dag!

Vilken jävla dag! Vaknade imorse när Johan gick till jobbet, tog ut Kira på en promenad och sen när vi kom hem alltså jag och Kira så låg vi i varsin soffa och glodde på tv. Det var så himla mysigt. Vi somnade båda två. Senare gick vi ner till parken och mötte upp Arvin och Jasmine. Satt och pratade och umgicks i parken och Kira fick hälsa på en massa hundar så hon var superglad. Stötte på Bea som var ute och gick med en golden som hon är hundvakt åt på dagarna. Jag gick sen en sväng till innan jag gick upp till Josefine och umgicks med henne ett tag. Jag gick sen hem, lockade håret i brist på annat att göra och det var soft för jag börjar faktiskt få in tekniken på hur man använder icurlen! Träning ger tydligen färdighet! Johans mamma kom sen och hämtade Kira och när jag kom upp till lägenheten tog jag en dusch, sminkade mig lite och pussade på Johan när han kom hem. Jag gick sen över till Jessica där Ida och Madde P var. Vi åkte till Systemet en sväng (ingen alkohol för mig!) och sen åkte vi tillbaka till Jessica och hämtade basketboll, lite prylar och min väska. Jag, Jessica, Madde P och Josefine drog iväg till basketplanen på OP-skolan och mötte upp Peter och Jocke för att spela basket. Simone var där med lilla Mio också och honom tog jag en massa kort på, han är så galet söt den där ungen! Vi hade hur roligt som helst på planen och Sickan med andra ord Peter fick en snilleblixt så vi: Jag, Jessi, Madde, Jossan, Peter och Jocke åkte till Marieberg och glodde lite. Killarna käkade och vi andra glodde i affärer lite snabbt. Jag köpte två ramar på Lagerhaus och Jessi köpte en buddha-pryl! Finfint! När jag kom hem från Marieberg fick jag sms från Zana så jag mötte upp henne vid polishuset och vi tog en promenad runt sjukhuset typ. Var så jävla kul att se henne och hon har blivit så stor. Nu är det bara fem veckor kvar, cant wait! Är så glad för din och Dennis skulle ska du veta Zana! Kärlek till er! Tack som fan till er alla för idag! Jag har haft en underbar dag! Nu blir det mat och sen ska jag publicera bilder här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0