Fredag

Jag är själv hemma. Hur tråkigt? Johan är i Fellingsbro! Madde är någonstans med sin familj. Jonna är hon sin syster. Carro är med sin familj. Jennie och Ronja får jag inte tag på. Hmm, är jag ensam? Haha nej då nu ska jag rycka upp stämningen i detta inlägg lite! Idag har jag jobbat 06.00-22.00. Sov hos mamma och pappa i natt eftersom att jag började så tidigt. Jobbade själv hela dagen. Bevakade poolen när pensionärerna hade morgonsim, var simlärare en timma mitt på dagen, putsade alla fönster och så vidare. Var ensam fram tills klockan två då John och Calle kom och var där med mig den sista timman så då blev det lunch! När jag slutade plockade Vigdis upp mig och skjutsade mig direkt hem! Väl hemma pussade jag på Johan som var hemma trots allt! Trodde att han skulle ha hunnit åka men tur hade jag som fick pussas lite! :) När Johan åkte plockade jag lite här hemma och det gör jag fortfarande. Har just nu bara tagit en pause för att förbereda mig mentalt för allt äckligt skräp som finns överallt i denna bombnedslag av skit! Hur som helst så blir det lugnt i kväll. Ska bara plocka här hemma och greja, lika bra att passa på när jag är ledig. Kanske träffar någon kär vän, vi får se vad som styrs!

Igår och idag har jag tränat på gymet före och efter arbetstid:
1 km. 10 min. Motstånd: 1.
1 km. 10 min. Motstånd: 5. Cal: 70.
1 km. 10 min. Motstånd: 5. Cal 70.

Känns riktigt bra att man har hunnit klämma in några tio-minutare här och var. Känns riktigt skönt! Igår hann jag och Calle till och med simma lite! Det är kanske det bästa jag vet så jag är hur nöjd som helst! För övrigt så händer det inte mycket. Går runt och tänker på att jag så gärna vill stanna på badet! Väldigt, väldigt, väldigt länge! Det är bara att hålla tummarna! Nej, nu ska jag inte göra det här inlägget till en bok men hoppas ni får en trevlig helg så hörs vi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0