Tisdag

Vaknade imorse, gick upp, tog en dusch, fixade mig lite, klädde på mig.
Pappa plockade upp mig och vi åkte och hämtade mamma på hennes jobb.
Pappa skjutsade oss till Marieberg där och jag mamma gick runt i flera timmar.
Jag fick ett par riktigt feta humörjeans, ljusa med slitningar som jag gillar som fan!
Tack så mycket mammosh!
Vigdis plockade upp oss när vi var klara och då åkte vi hem till mamma och pappa.
Jag fick mat, hookiefilé (fisk) och potatis så jävla gott!
Pappa var tyvärr inte hemma men skrev en liten lapp till honom!
Vigdis skjtusade sen in mig till stan och jag gick hem till Jessi.
Softade där med henne, Jossan, Peter, Iris och Jocke.
Vi har bara tagit det lugnt, kollat på Desperate housewives och Jessica testade mina nya baggy jeans.
Haha, sjukaste jag sett!
Nu är jag hemma, trött som fan så det blir lugnt en stung och sen sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0