Planer

Jag har inte bloggat så mycket den senaste tiden men det är ju för att lägenheten målas och tapetseras. Nissarna skulle också fixa fönstrena eftersom att dom inte går att stänga ordentligt. Men men det är bara att vänta och vänta tills det blir klart. Jag och Johan bor som sagt just nu hemma hos Madde och Tobbe och det går hur bra som helst. Den här månaden som kommer händer det massor! Det blir en hel del jobb, ska fixa med lägenheten när den är klar, Ronja är här i helgen och då blir det fest, Carro kommer hem nästa vecka och det har jag väntat på galet länge nu, ska åka till Gävle och vara där några dagar, det blir Sthlm för att se Jedi mind tricks och Ill Bill m.fl. och sen kanske jag ska opereras. Jag vet attoperationen blir av, vet bara inte när. Känns jävligt jobbigt men känns lite onödigt att skriva om det så dettaär vad som händer i November!

 

Nu är jag hos Madde och Tobbe, ska snart hem till min och Johans lägenhet och hämta lite saker och sen ska jag till arbetsförmedlingen och fixa en sak. Jobb 14.00-22.00 i dag och sen är jag ledig hela helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0