Onsdag

Idag har jag varit hemma hos Jessica med henne, Madde P och Jocke hela dagen. Först på morgonen när jag kom hem till Jessi var Fanny där så vi tre satt och pratade lite och sen kom Jocke dit. Det blev lugnt och vi var rastlösa som fan så innan vi åkte och plockade upp Madde P på hennes jobb så åkte vi runt och kollade lite på stan. När vi hade plockat upp Madde åkte vi till Partaj ute i Marieberg och glodde lite och sen åkte vi hem till Jessica. Jessica styrde upp så jävla god mat! Tack som fan för den kan jag säga! :) Mm, mm, mm! Du måste lära mig att laga det där alltså! :) Resten av kvällen har vi ätit godis, softat i soffan framför tv:n, berättat sjuka historier och bara haft det jävligt bra. Det var en riktigt bra ledig dag! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0