Lördag

Igår morse gick jag upp, åt frukost, klädde på mig och åkte till jobbet. Dagen rullade på fort och det var troligtvis eftersom att jag bara jobbade sex timmar. Det gick hur bra som helst iallafall och direkt när jag slutade åkte jag hem och tog det bara lugnt några timmar innan jag hoppade in i duschen och jag förbi Jessica som förfestade med Madde P och Simone. Jag sprang sen upp till Josefine och Iris en sväng och sen ner till Jessica igen. Jag cyklade till Ica och köpte hundmat, tillbaka till Jessica, lämnade hundmaten, pratade lite snabbt och sen cyklade jag till slut till Madde och Tobbe. Vi spenderade kvällen med Marcus och Anna, god mat, spel och en massa prat :) Det var en riktigt soft kväll. Vid halv tio cyklade jag förbi Jessica en snabbis och där var bland andra Jens en kille som jag inte träffat sen jag var liten och gick på Almbro skola, haha! Så det var roligt! Efter typ fem minuter där cyklade jag hem, pratade med grannen en sväng och sen däckade jag strax efter tio. Så himla skönt :) Idag är det Söndag och klockan 10.00 är det jobb till 16.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0