Fredag

Igår jobbade jag 14.00-22.00 och det gick hur bra som helst. När jag slutade vart jag hämtad av mamma, Vigdisoch Thomas som skjutsademig till Jessica där hon, Jocke, Jossan och Peter var med Baloo och Iris. Vi alla softade i soffan,glodde på Idol och tog det lugnt. Madde och Tobbe plockade upp mig en, två timmar senare och vi åkte förbi Marcus och Anna en stund och pratade lite med dom innan vi åkte hem till Madde och Tobbe och sov :)

Idag är det Lördag och jag och Madde ska snart iväg till en ny inredningsbutik som öppnar idag :) Vi ska sen förbi Anna och ta en fika med henne och så måste vi till min och Johans lägenhet och hämta kläder, skor, smink och grejer tills ikväll. Ronja är i Örebro så ikväll blir det lite fest och sen troligtvis krogen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0