Videobiljarden

Imorse jobbade jag 06.00-10.00 och på vägen till jobbet pendlade minusgraderna mellan 9 och 17 minusgrader. Helt sinnessjukt kallt! Hur kallt ska det bli den här vintern egentligen? Iallafall så simmade, hoppade och badade jag och Pierre (praktikanten) och efter det bastade jag ett bra tag, duschade och sen satte jag mig i caféterian och åt min matlåda. Pappa hämtade mig vid tolv och då åkte vi och hämtade mamma och sen skjutsade dom hem mig. Väl hemma tog jag en dusch, tog det lugnt och sen gick jag hem till Jessica och Jocke och Simone kom också dit. VI satt och pratade, kollade stugor över nyår (jag ska inte dit) och så vidare. När Jocke kom hem åkte jag, Simone och Jessica till Ica Maxi och handlade lite. Jag fick sen skjuts hem och strax efter att jag vart hemma en stund gick jag till Järntorget och mötte upp Jonna. Vi gick till Videobiljarden och mötte upp Tommie. Vi spelade biljard i säkert två timmar, hur soft som helst :) Efteråt spelade vi air hockey, körde bilar, spelade flipperspel, hojjspel och så vidare :) Det var en riktigt trevlig kväll och nu är jag hemma och ska ta det lugnt och plocka lite här hemma för i morgon kommer Mikko hem igen och så ska jag vara barnvakt till Olivia. Malin kommer hit rätt tidigt för att umgås en sväng innan hon ska åka :) Blir nog en bra dag i morgon, enda minuset är kylan! Tack mina vänner för idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0