Underbar dag

Imorse vaknade jag, plockade rätt här hemma och sen kom Johans mamma hit och lämnade Mikko. Han vart så glad att han hoppade rakt på mig haha! Han är så jävla stor alltså. Såg det verkligen idag när Johans mamma stod bredvid honom :) Vi gick iallafall en promenad och sen gick vi hem. Malin och Olivia kom förbi efter ett tag och innan Malin åkte till jobbet gick jag ut med Mikko en sväng igen :) När Malin åkte gav jag Olivia välling och så kröp hon runt överallt och kollade läget här hemma. Jag tog en massa söta bilder, så ska försöka lägga upp några sen :) Olivia vart lite gnällig efter ett tag så jag fick runt med henne på magen och till slut ramla hennes huvud ner på mitt bröst och hon somnade :) Det var så mysigt! Pappa kom efter en stund så jag, pappa, Mikko och Olivia gick ner. Jag la Olivia i barnvagnen och sen tog vi alla en promenad ihop. Hur mysigt som helst. Jag sprang in på Ica och köpte blöjor och sen gick vi hem igen. Tack så mycket för hjälpen pappa, det uppskattas ska du veta :) Väl hemma igen vaknade Olivia så klart men jag la henne i bilbarnstolen och vaggade den så hon somnade om. Nu har både Olivia och Mikko sovit i en, två timmar :) Fy fan vilken bra dag jag har haft! :) Kenneth kommer snart och hämtar Olivia och då ska jag gå ut med Mikko, laga mat, plocka lite och ta det lugnt. I morgon ska jag vara barnvakt igen mellan klockan åtta på morgonen och fyra på eftermiddagen plus att jag har Mikko så det blir en riktigt lång dag! :)Förhoppningsvis kan mamma, pappa eller någon annan komma hit i morgon och hjälpa mig igen för det blir jobbigt med en bebis i barnvagn och en överlycklig hund. Det visar sig hur det blir! Zana kommer förhoppningsvis förbi med Danny i morgon också, han fortfarande inte hunnit träffa honom :/ Nu är det verkligen dags! :) Nu ska jag lägga in bilderna på datorn! Hörs snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0