Tisdag

Imorse gick jag upp, åt frukost och sen kom Malin och Olivia och plockade upp mig. Vi åkte mot Chilli, kollade runt där lite och sen åkte vi till IKEA där vi gick runt ett bra tag och kollade överallt och så käkade vi lunch där också. Malin köpte ett rum hem till sitt och Kenneths vardagsrum och så köpte hon en massa ljus och även jag köpte ljus och småsaker. När vi var klara åkte vi ut till Bäck. Malin åkte iväg direkt och hämtade Emilia på dagis och jag tog det lugnt hemma med Olivia. När dom kom tillbaka var Malin tvungen att dra till jobbet så jag försökte söva lillan Olivia och det tog ett bra tag men till slut däckade hon och efter en stund kom Emilia till mig och sa att hon var trött och ville ligga i min famn så vi la oss i soffan och på några få sekunder somnade hon i min famn och började snarka haha, så himla mysigt har vi haft det :) Precis när lilla vaknade kom Tobbe över och tog upp henne :) Vi satt och pratade och umgicks tills Marcus kom över och då tog jag lite kort på kidsen och killarna :) När Kenneth dök upp drog killarna till garaget och vi andra satte oss och åt mat :) Tobbe plockade upp mig vid sju och så åkte vi hem :) Nu ahr jag varit hemma ett tag, lagt in bilderna och kollar just nu på Desperate housewives :)

I morgon är det dags för mig att åka till sjukhuset. Ska sova där tills på Torsdag och då ska jag opereras och sova där tills på Fredag. Det känns inge bra. Alltså det känns bra att det blir gjort nu på vintern men det känns jobbigt också. Man får förlita sig så mycket på andra speciellt när det gäller disk och sånt tråkigt skit som man vill ha gjort varje dag. Och att ha gips är inte det bästa jag vet heller men men det är för det bästa. Jobbigast av allt är iallafall att jag inte kan jobba :( Nej, nu ska jag inte klaga mer det kan bara bli bättre.


Kommentarer
Postat av: Jenny <3

Jag & tatuering tackar :)

2010-11-24 @ 00:04:03
URL: http://jenize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0