Torsdag (igår)

Igår när jag vaknade tog jag en dusch, fixade mig och tog på mig kläder. När jag var klar åt jag frukost och strax därefter kom Malin, Emilia och Olivia hit :) Malin hade med sig en Power king till mig, hihi tack tack för det! ;) Dom stannade bara en liten stund för dom skulle till BVC med Olivia :) Vid elva kom mammas kompis Thomas och hämtade mig. Han skjutsade ut mig till Kumla och Djupadalsabadet där jag och de andra nyanställda badvakterna fick arbetskläder och scheman. Vi fick sen gå runt på badet, lära oss en del om hur det funkar och så. Det var relativt mycket att ta in men man lär sig ju mest genom att bara komma dit och jobba och av andra. Hur som helst så får jag simma hur mycket jag vill före och efter arbetstid! Skönt! :) Mamma och Thomas plockade upp mig när vi var klara på badet och dom släåppte av mig hemma. Jag tog en dusch, fiaxade mig och mitt hår, slängde på mig kläder och gick ner till baksidan där jag satt med Madelen och Johan. Jag och Madde drack ett par cider, Johan och jag käkade lite mat och när Johan åkte iväg med Per gick vi upp i lägenheten för de var rätt kyligt där ett tag. Vi satt i soffan, pratade minnen, lyssnade på musik och sen cyklade vi upp på stan. Grabbhalvan igår så det var folk överallt. Vi skulle sitta på Hellas men gick ner till Satin i stället där jag beställde min favoritdrinmk Rabarber. Mm mm mm säger jag bara! Satt där ett tag och sen gick vi upp till SF och såg SATC 2. Filmen var riktigt bra men långt i från lika bra som ettan. Men men är uppföljare någonsin bra? Den var sevärd iallafall! :)

Ja, igår drack jag alltså (två cider och en drink) för första gången på fyra månader. Om jag ska vara helt ärligt så vill jag inte dricka. Jag är pigg idag, inte bakfull men vad är meningen med att dricka när man mår bättre utan? En cider hit eller dit någon gång är väl okey men jag känner inte att jag vill dricka och om jag ska vara ärlig så känns det riktigt skönt! Tråkigt eller ej, I just dont give a f*ck! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0