Tonight

När Johan kom hem la vi oss i sängen och tvärdeckade i ungefär en timma. Var så jävla slut båda två! Vigdis ringde och väckte mig, sa att hon var utanför så det var bara att springa ner. Vi åkte till Gällersta (till mina föräldrar) där vi tog en fika och jag åt lite käk. Vi softade sen ett tag, byggde ihop en pall som jag köpt på IKEA. Skulle ha målat den idag men tiden räckte inte till så mamma ska göra det åt mig någon dag :) Vigdis och jag gick ner på vinden och letade efter några dagböcker som jag hittade. Där står det om en del personer, haha! Minnen för livet! Nej, nu ska jag kolla på Hollywoodfruar och greja med bilder! :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej snygging, jag saknar dig redan! Men vi ses säkert snart igen, jag kommer ner till er igen när ni minst anar :D hihi.

Har du inga fula/snygga bilder att lägga upp ifrån valborg? :D haha. pUSSS

2010-05-03 @ 22:22:22
URL: http://madeleinemontgomery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0