Tonight

Pratade nyss med pappa och mamma i telefon och mamma ska betala mitt och pappas inträde till Kolmården på Tisdag. Jag ska få ett årskort! Tack så mycket mammsen! :) Nu kan jag åka dit och fotografera hur mycket jag vill med vem jag vill :) Livet! I morgon bitti blir det träning med Madde och sen kanske jag ska tvätta om jag inte har något bättre för mig. På kvällen är jag backup på jobbet så får se om jag ska jobba eller inte. Det visar sig när jag ringer in och kollar :) Nej, nu ska jag tömma alla minneskort till kameran, ladda alla batterier och så vidare så att det är helt klart på Tisdag när vi ska till Kolmården! Kommer upp lite bilder här snart, varit dålig med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0