Tomorrow

Hey ya´ll! Jag har softat hemma hela dagen sen jag kom hem från Carro. Hade tänkt dra och träna men jag är helt slut så det var ingen idé. Det enda vettiga jag fått gjort ikväll är disken men men man kan inte alltid greja. I morgon bitti klockan halv åtta ska jag och Nettan skjutsa Carro till Skavsta för hon ska ju flyga till Manuu i Tyskland. Synd att jag inte kan åka med den här gången men mina pengar börjar ta slut så vi får hoppas att det blir en vecka i Tyskland i sommar! :) Det ska iallafall bli skönt att åka med och få säga hej då för jag vet inte hur länge hon är borta den här gången :/ På vägen hem från Skavsta ska jag och Nettan förbi Factory outlet i Vingåker en sväng för dom har en ritkigt fin butik med inredningsprylar :) Nej, nu ska jag försöka äta någonting! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0