Today

Gick upp halv sju imorse, mötte Madelen och cyklade till gymet. Vi körde rullbandet en halvtimma och gymet en halvtimma. Efter det cyklade jag hem, åt frukost, tog ner tvätten från tvättställningen och sen glodde jag bara på tv och softade i soffan. Kollade på första säsongerna av One tree hill och OC idag. Det var inte igår kan jag säga! Mamma och Thomas plockade upp mig och vi åkte upp en snabbis på stan där vi köpte en jeansklänning åt mig! Hur fin som helst! Tack mammosh! :)

Den 7 Juni fram tills den 14 Juni befinner jag mig i Tyskland om jag lyckas byta bort mitt Lördagspass på EWS, nu är det bara att hålla tummarna för om det går bokar jag biljetterna first thing tomorrow! I cant wait! Kommer bli så jävla roligt! Saknar dig Carro, snart ses vi äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0