Questions

Nämn något som gjorde dig glad igår: Umgicks med Nettan och det var mysigt!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Samma som nu, satt vid datorn och lyssnade på musik.
Det sista du sa högt: Fan!

Det senaste någon sa till dig: Ja, jag blir så jävla trött!

Vad har du druckit idag: Multivitamin och mjölk. Inte blandat dom två alltså utan vid olika tillfällen!

Vad var det senaste du åt: Cevapcici, pasta och aiolli.

Vad var det senaste du köpte: Ett vitt hörnskåp och text att sätta på väggen gjord av gips.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.

Vad är det för väder hos dig nu: Molnigt.

Godaste glassmaken: Vanilj och choklad tillsamans!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, faktiskt. Kan verka ytligt men jag tror faktiskt på det.

Sover du tungt: Vet ej.

Drömmer du mardrömmar: Det händer.

Trivs du med ditt jobb: Absolut!

Favoritklädsel: Baggy, street, Adidas. Bekvämt och färgglatt!

Favoritlåt just nu: Kan inte välja men underground hip hop lyssnar jag på!

Vad ser du om du tittar till höger: Johan.

Vad gör dig glad just nu: Att Desperate housewives börjar om tio minuter!

Vad ska du göra härnäst: Fixa fram lite glass!

Höger eller vänsterhänt: Höger!

Humör just nu: Bra men trött.

Favoritgodis: Choklad!

Kläder just nu: Mys.

Sommarplaner: Jobba och hitta på saker tjugofyrasju!

Hur många kuddar sover du med: Fya, fem stycken. Så många som möjligt helst!

Spelar du något instrument: Nä.

Morgon eller nattmänniska: Morgon när jag fått in rutinen!

Vad är viktigast för dig: Att må bra!

Är du kittlig: Hell yes!

Snarkar du: nej, inte vad jag vet haha

Stjärntecken: vädur

Äckligaste insekten: Små saker som kittlas när dom går på ens kropp. T.ex. spindlar, myror och sånt.

Stökigt eller välstädat: Väldigt välstädat!

Längtar du mest efter just nu: Sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0