Min dag!

Imorse vaknade jag tidigt, gick upp och sen plockade Madde och Malin upp mig med lilla Olivia. Vi åkte till Marieberg där vi strosade runt i affärer, hälsade på Ellen en sväng och handlade lite. Jag var tvungen att köpa en ansiktslotion, puder och consealer innan jag drar till Tyskland. Köpte billiga saker så det var bra :) Efter Marieberg åkte vi hem till Malin i Bäck. Jag och Madde la oss på studsmattan med Olivia. Vi låg i bikini och stekte och Olivia låg under ett parasoll. Solen tog lite men vi hann inte sola länge för det började regna. Vi softade iallafall där några timmar tills pappa plockade upp mig. Vi åkte till Brickebacken där jag gick in till tandläkaren. Har haft lite tandvärk och det visade sig vara en visdomstand som växte lite fel så hon slipade ner den lite för att det skulle göra mindre ont och om ett par veckor ska jag tillbaka och ta bort den. Visdomständer gör ändå ingen nytta. För övrigt var tandläkaren jag hade idag galet bra. Hon frågade ofta om det gjorde ont och om jag mådde okey och så! Efter tandläkare släppte pappa av mig hemma, jag pussade på Johan, bytte om och cyklade snabbt till jobbet där jag jobbade i fyra och en halv timma. Johan kom dit och vi cyklade hemåt tillsammans! :) När vi kom hem softade vi en stund och sen städade vi här hemma. Nu har jag precis kommit upp efter att ha varit ute och pratat lite med Robban som jag inte träffat på kanske två månader? Nu ska jag ta det lugnt en stund, dricka upp min multivitamin och sen sova! Mina dagar är så bra och fulla med bra saker som händer hela tiden. Den här veckan och dom kommande framöver är happy times! :) Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0