Min dag

Gick upp klockan sju imorse. Det skulle jag aldrig gjort. Jag cyklade till gymet och väl framme cyklade jag på en spinningscykeln i ca tio minuter tills Madde sa att hon var uppe på gymet så jag gick och pratade lite med henne när jag insåg hur trött jag var och hur smärtsamt ont det gjorde i mina fötter. Vi cyklade hemåt och jag åt en god frukost och chillade. Tog det lugnt tills mamma slutade jobbet och hon och Thomas plockade upp mig. Vi åkte till stan och köpte arbetsskor och skosulor till mig eftersom att skorna jag har är platta och gör så galet ont. Känns bra nu iallafall att ha ett par ordentliga arbetsskor. Därefter åkte vi till China och åt mat! Riktigt gott var det, som vanligt! Efterrätt blev det också :) Efter det åkte vi till Resecentrum och kollade på Pendel + kort eftersom att jag börjar jobba i Kumla vecka 24! Måste inskaffas och det ska det göras snart! :) Jag fick sen skjuts hem, tog en dusch och softade tills Johan kom hem och när han stack iväg för att träffa Tobbe somnade jag i soffan :( Onödigt men det var inte planerat och det är sånt som händer! När jag vaknade cyklade jag hem till Madde, mötte upp Ellen utanför porten och så gick vi upp. Medans Tobbe, Madde och Ellen käkade tog jag det lugnt och sen gick vi tjejer ner till uteplatsen och satte oss på en filt. Vi snackade skit, jobb, semsterar, kärlek. Tjejsnack helt enkelt! Nu är jag hemma och har varit det en stund! Ska äta lite glass nu och sen ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0