Marieberg + Hällarna

Igår när Madde och jag vaknade kom hon över hit och åt frukost med mig innan vi åkte till Marieberg. Vi åkte först till Stadium och kollade på lite på kläder, skor och bikinis. Madde köpte sig en riktigt snygg bikini och sen åkte vi vidare till Marieberg :) På marieberg kollade vi runt i affärer och blev sugna som fan på att ta med Johan och Tobbe till Kennedies så dom kan köpa sig lite snygga jeans. Jag skulle själv inte banga att köpa många jeans till där i från. Feta modeller och färger! Vi kollade sen runt här och där på Marieberg och köpte varsin bikini på H&M 50 kronor per del kostade dom så det var det verkligen värt.. Vi gick också förbi Petra på Mist och snackade lite skit med henne :) När vi var inne hos Petra ringde det på min telefon och det var chefen från Kumla som jag var på arbetsintrevju hos förra veckan! JAG FICK JOBBET!!! Schema ska jag få om ca en vecka och ni förstår inte hur bra det här känns! Iallafall så näär vi var klara åkte vi hemåt och Madde släppte av mig. Jag duschade, fixade mig och plockade ihop grejer! Madde, Tobbe och Per hämtade mig efter ett par timmar och vi åkte mot Arboga. Svängde först förbi Tobbes föräldrar och hämtade sommarstugenyckeln och sen åkte vi till Lidl och Ica och handlade lite innan vi åkte ut till stugan. Väl framme hade Tobbes föräldrar och hans lillebror Simon redan kommit dit så vi alla softade på den inglasade altanen. Det blåste som fan igår och ni kan ju tänka er hur det är så där nära sjön då också! Anyways så kom Marcus och Evelina efter någon timma och självklart var Johan seg och kom precis när vi var klara med att grilla och laga mat, haha! Han hade somnat i soffan efter jobbet så lite sur vart jag över det, men men han kom dit till slut iallafall. Han skulle tagit med sig Jonna men hon hade inte jobbat klart när han skulle åka så hon kunde inte :( Nästa gång! Vi spenderade iallafall hela kvällen där med god mat, rtevligt sällskap, skön musik och vid tio åkte jag, Johan och Per mot Örebro igen för Johan skulle upp och jobba Lördag morgon vid 5-6. Väl framme i Örebro släppte Johan av mig och Per hos honom och så gick vi upp till hans lägenhet så jag fick se hur den såg ut och sen rakade jag huvudet på han. Rakade av allt hår alltså, haha! Vi följdes sen hem till mig och så tralla han vidare upp på stan. Väl hemma blev jag så glad när jag såg att Manuu var inne på Skype och Carro ringde upp så hon pratade med mig och jag skrev tillbaka för jag har ingen mick. SKönt som fan att höra hennes röst igen! Saknar henne som fan! I morgon ska vi prata i telefon hjärtat! :) Jimmy ringde igår kväll också så jag fick viska så inte Johan skulle vakna. Vi pratade om lite grejer som händer, ta en fika och fotografering så vi ska nog kunna styra upp något! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0