Jonna

Varit på stan idag med min kära vän Jonna. Vi gick runt i affärer, satte oss på Gottis där hon käkade en glass och jag drack en Red bull. Jag köpte ett halsband på Glitter och Jonna köpte en tung baddräkt som var öppen över ryggen, på sidorna och lite uringad fram. Kommer bli grym i sommar hjärtat! Vi träffade DK, Johan och Sammy en sväng och så mötte jag Petra en stund, träffade Sabina en stund och så vidare! :)

Det blev en jävla massa knas idag också kan jag säga. För det första så väntar jag otåligt på ett samtal som jag inte verkar få och får jag inte det innan sent i kväll så kommer jag somna gråtandes. Hoppas ju då inte att det blir så! Ett annat problem idag är iallafall ordnat nu, kan inte skriva om det men nästa vecka ska jag blogga som fan om den saken! ;)

Just nu är jag och Johan hemma, han spelar och jag tänkte snart duscha och börja fixa mig för ikväll ska troligtvis och förhoppningsvis jag, Madde, Jonna, Johan, Tobbe och Per grilla innan jag och Jonna ska till Frimis. Hoppas det blir en rolig kväll men har inga förväntningar. Ska iallafall inte dricka något mer, det kändes bara så jävla onödigt igår. Jag hade inte roligare för att jag drack mina två cider och min lilla rabarberdrink, jag slösade däremot pengar och hjärnceller så nu skiter jag i alkohol. Tror faktiskt inte att det är någonting för mig, har så jävla mycket roligare utan! :) Nej, nu ska jag plocka rätt lite och sen börja fixa mig. Vad ska man ha på sig i kväll?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0